Filmin euskaraz

Filmin Espainiako online zinema-plataforma bat da, eta euskarazko filmen lehen streaming kanala jarri du martxan, oraingoz audioak zein azpitituluak euskaraz dituzten 40 film eskainiz.

Filmin Euskaraz kanala hiru bloketan banatzen da: fikziozko filmak, dokumentalak eta haurrentzako zinema. Hilero 8 euroko harpidetza ordaiduta Filmineko 51 kanaletako filmak ikus daitezke. 

filmin eusk

Gehiago jakiteko: https://www.filmin.es/canales
Informazio-iturriak: anboto.org  eta  sustatu.eus

Iruzkinak

  1. Kaixo guztioi,
    Mr izena, Rugare Sim da. Holandan bizi naiz eta gaur egun gizon alaia naiz? eta neure buruari esan nion nire egoera txarrean salbatu ninduen mailegu-emaile batek, mailegu bila dabilen edozein pertsona aipatuko dudala, zoriontasuna eman zidan eta nire familiari, mailegu bat behar nuen 300.000,00 nire bizitza osoan zehar hasteko Aita bakar bat naizela eta 2 haurrekin ezagutu nuen zama zintzoa eta Ala beldur gizon mailegu-emaileari 300.000 € -ko maileguarekin laguntzen didana, Ala beldurrezko gizona da, mailegu beharra baduzu eta mailegua ordainduko duzu mesedez, jarri harremanetan berarekin esan iezaguzu (jauna, Rugare Sim) berari aipatzen zaiola. Jarri harremanetan Mohamed Careen jaunarekin posta elektroniko bidez: (arabloanfirmserves@gmail.com)


    Maileguaren eskaeraren inguruko informazioaren inprimakia
    Izena......
    Erdiko izena .....
    2) Generoa: .........
    3) Maileguaren zenbatekoa behar da: .........
    4) Maileguaren iraupena: .........
    5) Herrialdea: .........
    6) Etxeko helbidea: .........
    7) Mugikorraren zenbakia: .........
    8) Helbide elektronikoa ..........
    9) Hileroko Errenta: .....................
    10) Lanbidea: ……………………….
    11) Zer gune egin zenuen hemen inguruko ......................
    Eskerrik asko eta zorionak.
    Posta elektronikoa arabloanfirmserves@gmail.com

    ErantzunEzabatu
  2. BUSINESS LOAN PERSONAL LOAN HERE APPLY NOW WhatsApp +918929509036 financialserviceoffer876@gmail.com Dr. James Eric

    ErantzunEzabatu

Argitaratu iruzkina

Blog honetako argitalpen ezagunak

Sodioaren Eredu Atomikoa

Bait-partikula